Pagina's

woensdag 6 januari 2016

Tijd voor een feestje!


Ik ben een verschrikkelijk ontrouwe blogger geweest de laatste maanden, omdat ik veel te druk ben met andere zaken. Dat zal nog wel een paar maanden zo blijven helaas, maar dit nieuwtje wil ik jullie toch niet onthouden.

Gisteren is de leukste tijd van het jaar weer aangebroken bij Stampin'Up!: de Sale-A-Bration. Tijdens deze periode, die traditioneel begint bij het ingaan van de voorjaarscatalogus, mag je voor elke 60 euro die je besteedt een gratis artikel uitzoeken uit een speciale kleine catalogus vol leuke nieuwe artikelen. En gratis artikelen, wie wil dat nou niet.

Ik heb zelf al wat leuke dingen kunnen bestellen en van de gratis setjes is dit absoluut mijn favoriet:


Een leuk klein 3-step photopolymer setje. Ik heb er al verschillende kaartjes mee gemaakt, maar daar heb ik helaas nog geen foto van. Maar hou mijn blog in de gaten, want zaterdag is er weer een leuke bloghop van de Creatieve Harten waarbij ik deze kaartjes laat zien.

Hieronder nog even de voorkanten van de nieuwe catalogus en de Sal-A-Bration folder. Natuurlijk kan je ook gewoon bestellen uit de jaarcatalogus (zie rechter sidebar) en ook over bestellingen uit die catalogus kan je een cadeautje verdienen.

                              


Ook is het tijdens deze periode extra leuk om in te stappen als demonstrator bij Stampin'Up! of een party te geven. Wil je daar meer over weten, neem dan even contact met mij op via de mail of via het contactformulier in de sidebar.

Wie weet tot snel.

Groetjes,
Gonne






       


Geen opmerkingen:

Een reactie posten