Pagina's

donderdag 4 juni 2015

Gastdesigner Su-per-challenges

Omdat ik een tijdje geleden een challenge gewonnen had, mocht ik deze keer gastdesigner zijn op het blog van SU-per-challenges. Hoe leuk is dat!

Ik mocht iets maken met deze sketch:


Ik ben lekker aan de slag gegaan met de nieuwe In Colors en de Layered Letter Alphabet stempels. 


De achtergrond heb ik gemaakt met de spetters uit de Gorgeous Grunge set, een heel veelzijdige set die gelukkig mee is gegaan naar de nieuwe catalogus. Omdat ik hem toch wat saai vond, heb ik er nog sterretjes op geplakt geponst met het Itty Bitty Punch Pack. Met de nieuwe triple banner pons nog wat bannertjes gemaakt. De tekst is gestempeld met Cucumber Crush een heerlijk fris groen kleurtje, het is vastgezet met van die leuke nietjes. 

Ik hoop dat jullie ook eens meedoen met deze leuke challenge, ik ben benieuwd naar de andere creaties.

Een link naar de gebruikte materialen vind je hieronder.

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten