Pagina's

dinsdag 5 mei 2015

TGIF Challenge

En nu ik toch zo in de challenge mood was, kwam ik nog een nieuw challengeblog tegen. De eerste challenge is een kleurenchallenge met een combinatie die ik zelf nou niet zo snel zou pakken. Een echte uitdaging dus.



Ik wilde graag een kaartje maken met de Painted Petals set die ik nog niet zo lang heb. Helaas gaat deze niet mee van de voorjaarscatalogus naar de nieuwe jaarcatalogus, dus als je hem nog wilt hebben moet je hem voor 2 juni bestellen!


Voor de achtergrond heb ik alleen de bloemetjes gebruikt en deze rondom langs de rand gestempeld. Het stukje crushed curry heb ik bestempeld met de streepjes die in de set zitten. Een ideetje dat ik heb geleend van mijn collega Hélène den Breejen, zij maakt elke week 2 leuke filmpjes met 1 stempelset in de hoofdrol. Echt een aanrader!

Rondom de uitgeponste tekst heb ik nog een randje geprikt. Ik ben gek op de prikmallen, het geeft net dat beetje extra. De tekst my friend heb ik gemaakt met de Alphabet Rotary Stamp, daarmee kan je zelf je eigen teksten samenstellen. En de kleine bloemetjes uit het Itty Bitty Accents Punch Pack maken het helemaal af.

Bij het proberen dit bericht te linken ontdekte ik dat ik net te laat was. Als je volgende week ook mee wil doen, let dan goed op de tijd. 

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten