Pagina's

dinsdag 5 mei 2015

Dat smaakt naar meer

 Ja dat winnen van zo'n challenge smaakt naar meer. Ik ben dus gelijk aan de gang gegaan met de nu nog lopende challenges op het SU-per-challenges blog. Deze challenge (nr 86) was voor Koninginnedag, nu is dat al voorbij maar je mag je inzending nog insturen. Ik heb dus wel de kleuren Night of Navy, Real Red en Whisper White gebruikt maar er niet echt een Koninginnedag ding mee gemaakt. Ik heb op basis van de frybox die een leuk tasje gemaakt. Het handvat gemaakt met de oval punch en de tekst ook hiermee uitgeponst en gemat op een scallop oval ponsje. De tekst is uit de set Sentimenten met allemaal nederlandstalige teksten. Echt voor elke gelegenheid een tekstje.

Ik zie nu dat het blingsteentje er op deze foto afgevallen is, op de volgende foto zie je het nog wel op het kleine bloemetje zitten.
Hier kan je een beetje in het tasje kijken, het is niet zo heel groot maar leuk voor een klein zeepje of wat snoepjes bij een geldcadeautje.


Built for Free Using: My Stampin Blog





6 opmerkingen:

  1. Lief tasje. Ik ben ook weg van de kleine vlaggetjes ;) Leuk dat je weer mee doet aan de SU-per challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gonny, de kleine vlaggetjes komen uit de retired set Make a Cake

      Verwijderen
  2. Deze is ook erg leuk geworden! Zeker groot genoeg voor een kleinigheidje! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen