Pagina's

woensdag 4 maart 2015

Goede en slechte berichten

En laat ik maar met het slechte bericht beginnen. Helaas zijn er te veel problemen met de Blendabilities van Stampin'Up! Daarom heeft Stampin'Up! deze nu uit de verkoop genomen en zullen ze voorlopig even niet te koop zijn. Ze willen eerst de problemen oplossen, wat volgens mij een goede zaak is. Zodra er meer bekend is, zal ik dat uiteraard hier ook laten weten.

Dan de goede berichten: We zitten nog steeds in de Sale-A-Bration periode en in de maand maart kan je uit nog meer leuke producten kiezen. Als je voor 60 euro aan producten koopt mag je een gratis artikel uitkiezen uit de Sale-A-Bration folder die je ook in de rechter side-bar ziet (helaas dus niet meer de Blendabilities die erin staan), maar nu kan je ook nog kiezen uit de onderstaande producten:



Ik zal ook nog een link naar de folder in de side-bar zetten. Kan je hem ook in het groot bekijken.

En heb je de Weekly Deals van deze week al gezien? Er zitten weer erg leuke producten bij moet ik zeggen.

Built for Free Using: My Stampin Blog


Deze producten tellen ook mee voor het bereiken van de 60 euro, net als de producten uit de Clearance Rack op de website trouwens.

De Sale-A-Bration duurt nog tot het eind van deze maand, dus twijfel niet te lang. Als je wat wil bestellen kan dat altijd direct in de shop, klik gewoon op het winkelwagentje rechtsbovenin. Helaas kan je hier alleen met een credit card betalen. Wil je dat niet of heb je hem niet, kan je me ook altijd via de mail een bestelling doorgeven. De verzendkosten voor een bestelling direct vanaf Stampin'Up! naar jou zijn altijd 5,95. Als ik toch ga bestellen en je komt je bestelling bij mij ophalen, betaal je geen verzendkosten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten