Pagina's

dinsdag 18 maart 2014

Bloem, bloem, bloem, bloem

Was dat niet de tekst van een reclame van heeeel vroeger? Ik gebruik ze in ieder geval graag op mijn kaarten, die leuke bloemenstempels van Stampin'Up. Zo heerlijk dat ze altijd precies in de bijpassende pons passen. Echt SUper.

Hier een achtergrond gestempeld met Pear Pizzazz, omdat hij toch wel wat saai was heb ik hem in 3 stukken gesneden en op een groen achtergrondje geplakt. Een paar bloemen nog van een blingertje voorzien. Dezelfde bloem in Calypso Coral gestempeld en ook een klein broertje erbij gemaakt. De tekst is van Hero Arts.

Deze bloem uit de set Peaceful Petals gestempeld met Versafine inkt en ingekleurd met de SU markers. De tekst (Perfectly Penned) paste er zo wel mooi bij vond ik. Nog wat vlindertjes gestempeld met Pear Pizzazz en Blushing Bride, wat hebben die inkten toch allemaal leuke namen hè. En een bannertje maakt het allemaal af.

Op deze kaart is maar weinig gestempeld, maar de bloem heeft zo wel een hoofdrol. De cirkelrand heb ik uitgesneden met mijn Cougar, de papiertjes komen uit een blokje van Echo Park. Ik zag overal van die leuke kaarten met lovertjes erop en omdat ik de kaart toch nog wat saai vond heb ik er maar een paar overheen "gestrooid".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten