Pagina's

dinsdag 18 februari 2014

Verjaardagskaart


Deze verjaardagskaart is een combinatie van ideeën die ik al surfend heb opgepikt. Bij Caroline van der Straaten zag ik dit kaartje met een erg mooie rand gemaakt met die lieve kleine bloemetjes en ook dit idee van een ronde kaart met een gat erin. Nou had ik nog ronde kaarten liggen (eigenlijk kerstballen maar dat valt zo niet op toch?) van een eerder project en daarmee ben ik aan de slag gegaan.


Ik heb met de Cougar een cirkel gesneden met een hart erin uit een vel Craft cardstock en dit met Soft Suede gestempeld met de Hardwood achtergrond. Het achtergrondpapiertje is uit een blokje van Echo Park net als het "buikje" van het uiltje en het tekstlabeltje (modern label). De bloemetjes zijn gestempeld met Rose Red, Soft Suede en Crumb Cake. De roze bloemetjes zijn opgeleukt met een blingertje. De tekststempel komt uit de Hostess set Express Yourself. Ik vind het resultaat zelf wel geslaagd, wat vinden jullie?


3 opmerkingen:

  1. Echt leuk. Ik wacht op mijn petite petals. Pik je idee dus vast

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die bloemetjes zijn zo lief en ik heb het idee ook gepikt zoals je kan lenen Annemieke, dus ik geef het met liefde door.

      Verwijderen