Pagina's

maandag 17 februari 2014

Mannen verjaardagen

Vorig weekend hadden we 2 verjaardagen van mannen, nou ja eentje in wording (werd 18) en de leeftijd van de ander zie je op de kaart. Ja en dan vind ik bloemetjes toch wat minder geschikt. Gelukkig is er een in mijn ogen leuk alternatief, namelijk sterren. En ja ook die hebben ze bij Stampin'Up.

Gebaseerd op een kaart die ik zag met een bloemenrand deze kaart met sterrenrand (Simply Stars) gemaakt. Sterren gestempeld met 3 verschillden kleuren inkt (Night of Navy, Bermuda Bay en Insland Indigo). 60 is uitgesneden met de Cougar, de label is geponst met de Curly Label pons, het bannertje komt uit de hostess set Banner Greetings en die paste bijna precies in het kleinste stansje van de Banner Framelits. Met een klein ponsje nog wat sterretjes geponst. De witte achtergrond is geƫmbosst met de Arrows folder. Achteraf vond ik het bannertje zo toch niet zo leuk, maar ja toen zat alles al vast en had ik geen tijd meer om het te veranderen.


Ook via Pinterest vond ik dit leuke filmpje voor het maken van een luciferdoosje met het envelope punch board. Ik had een velletje dun karton uit de kast gepakt om hem eens uit te proberen en dat was eigenlijk best goed gelukt, dus heb hem maar versierd met verschillende stempelsets en Tempting Turqouise inkt. Uit de restjes nog een bannertje en een achtergrond voor de Happy Birthday gemaakt. Het geld heb ik verstopt in een dubbel gevouwen label dat ik gemaakt heb met de Scalloped Tag Topper pons.
De gebruikte stempelsets zijn: Banner Blast, Label Love, Gorgeous Grunge en A Round Array.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten