Pagina's

zondag 16 februari 2014

Maandkaarten

Bij de Kaartenmakers doe ik bijna elke maand mee aan 2 lijsten. Hiervoor stuur je dan een kaart naar een andere deelnemer. Dit zijn mijn bijdragen van februari.

Dit is een kaartje van 10 x 10 cm, de achtergrond is gemaakt met een van mijn nieuwe aanwinsten de Hardwood stempel van Stampin'Up. Toen ik hem in de catalogus zag staan vond ik het eerst maar niets, maar hoe meer kaarten ik ermee zag hoe mooier ik hem vond. En hij is super veelzijdig toepasbaar. Hier heb ik met Basic Grey inkt gestempeld op wit karton. De bannertjes zijn ook van SU die kan je gratis krijgen in de Sale a bration tijd als je een leuke bestelling doet. Zo heb je dubbelop plezier van je geld. Ik heb ze ook met Basic Grey en met Rose Red gestempeld en geponst met het bijpassende ponsje (ook gratis :-)). De grote bloem is uit de set Flower Shop en de kleine uit het nieuwe setje Petite Petals. Ook weer uitgeponst met de bijpassende ponsen. Het kleine scallop randje is ook een SU pons, daar ben ik ook helemaal weg van momenteel. Maar ja waarvan eigenlijk niet......

Ook op deze kaart van 13,5 x 13,5 cm weer veel SU producten gebruikt. De achtergrond is geƫmbossed met weer zo'n leuk sale a bration artikel, de tekststempel komt uit de set Four You, de bloemen weer uit Flower Shop gestempeld met Soft Suede als ik het goed heb onthouden. De kleine bloemetjes zijn gemaakt met twee verschillende ponsjes uit het Itty Bitty Punch Pack. Het papiertje is van Authentique en de pareltjes van de Action. Ik heb de kaart wel verschrikkelijk gelift van een kaart die ik op Pinterest zag. Hier is een linkje naar het origineel.

1 opmerking:

  1. Leuke kaartjes Gonne. Heb ook nwe spulletjes besteld met oa de bloemen en pons.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen