Pagina's

vrijdag 20 september 2013

Verjaardagskaart

Op Pinterest zag ik een leuke kaart met een hekje erop dat gemaakt was met de word window pons van SU. Nu had ik in Duitsland 2 leuke hekjes gekocht en vond dat ik die hier ook wel voor kon gebruiken.

De achtergrond is gesponst met Distress Old Paper en Tumbled Glass, bij dat laatste heb ik een wolkenmalletje gebruikt om wat wolkjes in de lucht te suggereren. Heb wat takjes uit een setje van Technique Tuesday gebruikt maar die vallen wat weg achter het hekje. 2 Swirls gestempeld langs de bovenranden. De bloemetjes komen uit de Bloomin'Marvelous set van SU en zijn gestempeld met Vivid Tea Rose inkt. De blaadjes zijn geponst. De vlindertjes zijn gemaakt met de Beautiful Wings Embosslits van, je raadt het vast al, Stampin'Up. Ik ben echt helemaal weg van hun spullen, zou die hele catalogus wel leeg willen kopen. Deze kaart is een verjaardagskaart voor mijn favoriete Stampin'Up demonstratrice Caroline van der Straaten. Vanavond ga ik weer zo'n ontzettend leuke workshopavond bij haar volgen. 

1 opmerking: