Pagina's

maandag 15 april 2013

Doosjes


 Naar een voorbeeld dat ik vond bij Daniela van Meine Bastelwelt heb ik deze "chocoladeliften" gemaakt. Het was mijn eerste poging en helaas zijn ze eigenlijk te kort geworden. Maar wilde ze toch even showen.
Het designpapier is uit een oud sizzix blokje, de tekst heb ik met de print en cut functie van de Cougar en Inkscape gemaakt. Het bloemenstempeltje komt uit de SU set Always.

Deze doosjes gemaakt als klein bedankje, de stempeltjes zijn allemaal van SU uit de set A Fitting Occasion. De doosjes en cirkels zijn gesneden met de Cougar, het karton van de doosjes komt van de Action.




2 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal heel gezellig uit Gonne.

    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heee Gonne, ik heb je blog gevonden via FB, leuk!!! Leuke doosjes!!! Groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen