Pagina's

maandag 18 maart 2013

Feestweek bij de Kaartenmakers

Bij de Kaartenmakers yahoogroep hebben we deze week feestweek. Daarvoor hebben we voor elkaar een kaart gemaakt met het thema muziek. Dit is mijn kaart geworden. Ik heb hem gemaakt naar voorbeeld van deze kaart.
Het muziekpapier komt uit een oud muziekboek dat ik op een rommelmarkt heb gescoord. Weer alles met de Cougar gesneden, de vlindertjes komen uit de SU set bloomin'marvelous en het tekstje uit de set Tiny Tags.
 Ook krijgen we elke dag een dagopdracht voor vandaag was dat een sketch waar ik deze kerstkaart mee gemaakt heb.
Het achtergrondpapier is van het Kruidvat ik meen nog van 2 jaar geleden. Het snijwerk is, je raadt het al, weer met de Cougar gedaan. De stempel is uit de SU set Easy Events en ingekleurd met Copic Markers. 


1 opmerking:

  1. Die prachtige muziekkaart staat op een plank in mijn hobbykamer (en eerlijk, ik vind de jouwe mooier dan de kaart die je gelift hebt).
    Ook je ronde kaart ziet er super uit.

    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen