Pagina's

donderdag 27 december 2012

Uiltjes en cadeauenveloppe

Ik vond nog een paar foto's op mijn tablet die ik hier nog niet geshowd had. Ze zijn helaas niet van superkwaliteit maar dat mag de pret niet drukken.
Deze uiltjes heb ik gemaakt met een patroon van Matawi waarvan de opbrengst naar een goed doel gaat. Het paarse uiltje is inmiddels naar mijn zus verhuisd, de roze zwerft hier nog rond.
Een cadeauenveloppe naar een bestand van silhouette, met natuurlijk wat aanpassingen van mezelf. De naam heb ik zelf gemaakt en van een matje voorzien. De swirl in de hoek is gestempeld.
Dit is wel de originele achterkant van de enveloppe, maar ik heb er zelf een "voering" in gemaakt omdat je anders een rand door het motief zag.
En nog een eenvoudige kaart voor erin met een vakje voor een geldelijke bijdrage. Tekst weer gestempeld en het randje met een pons gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten