Pagina's

woensdag 14 november 2012

Kerstbomen

Het wil de laatste tijd niet zo lukken met het maken van wat ik in mijn hoofd heb, er gaat van alles mis. Zo wilde ik nu met de gouden kerstbomen maken wat ik uiteindelijk met de groene heb gemaakt. Maar ja bij die gouden had ik ze niet netjes naast elkaar geplakt, dat was geen gezicht. Dus 2 van de 3 (die nog te redden waren) maar met de witte achtergrond uitgeknipt en iets heel anders gemaakt.
Het bestand van de kerstbomen en het label waarmee ik het kader en het tekstlabeltje heb gemaakt komen uit de silhouette store. De tekst is geschreven met een silhouette sketchpen. De vellum achtergrond is geembossed met een mal van Craft concepts. De sneeuwsterren in het kader zijn gestempeld met Perfect Medium en met een laagje gouden Perfect Pearls bedekt. Het karton waar de kerstbomen uit zijn gesneden heeft ook een mooie gouden glans, maar dat zie je natuurlijk weer niet op de foto.
Dit was eigenlijk mijn proefsnijsel, heb ze hier wel netjes op een rijtje gekregen door het deel waaruit ze gesneden waren als een mal te gebruiken. De tekststempel is geembossed met WOW embossingpoeder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten