Pagina's

vrijdag 24 augustus 2012

Egeltje

Eindelijk weer eens een kaartje afgemaakt. Lag al een tijdje half af op mijn bureau.
Het afdrukje is ingekleurd met potlood, het is volgens mij een afbeelding van Penny Black. Weet het niet zeker want heb het als afdrukje gekregen ooit eens. De bloemen zijn uit voorraad, de takjes erachter geponst. Het randje is uit de silhouetteshop en de tag komt bij Simpel Scrappen vandaan. Daar heb ik in mijn vakantie even kunnen rondneuzen. Er staan nog een tekst en 2 hoekjes op de label gestempeld met Versafine en met rood embossingpoeder bewerkt. Papietjes komen uit een boekje van Boekenvoordeel. Een koordje, lintje en wat raffia maken het geheel af.

1 opmerking:

  1. Al ben ik niet zo van de Penny Blacks, deze vind ik errug leuk!
    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen