Pagina's

zondag 8 april 2012

Alweer een week voorbij

waarin ik niets heb laten zien. Heb wel een aantal kaarten gemaakt deze week, dus alles maar weer in 1 berichtje.

Deze kaart heb ik gemaakt voor de weekopdracht bij de Kaartenmakers, het moest een kaart met een tag zijn. Heb geprobeerd er een niet zo vrouwelijke kaart van te maken deze keer. De tekst had ik nog liggen en het papier komt uit een vintage blokje van de Action. Daar komt ook de raffia vandaan en het strikje is met een draadje borduurzijde gemaakt. De swirl en het randje zijn gesneden met de Cougar.


Deze kaart is voor de weekopdracht bij de Kaartenvriendinnen. De tekst (ik geloof van Marianne Design) is gestempeld met Versafine Vintage Sepia, daarmee zijn ook alle randen gesponst. De ovalen, bloemen, takjes en achtergrond met lelierandje zijn gesneden met de Cougar. Het papier komt weer uit een vintage blokje van de Action. Een paar parelsteentje en een kantje maken het geheel af.

Dit is een kaartje uit de silhouettewinkel dat ik alleen van een andere tekst heb voorzien. Oorspronkelijk stond er happy birthday op, maar dat was voor de bestemming niet zo toepasselijk. De kaart zelf is gesneden uit een blokje van de Action, net als de letters van Hello en het hartje van de bloem. Ook het plaksteentje in het hartje van de bloem komt bij de Action vandaan. Verder karton uit de voorraad gebruikt. Het kaartje is 10 x 10 cm groot, net als de volgende 2 kaartjes.

Bij dit kaartje heb ik een bloem van silhouette aan een frame vastgesmolten, iemand had dit idee laten zien op de snijplottergroep. Uiteindelijk vond ik het wat saai en heb ik de witte rand met gaatjes er nog bijgemaakt.

Dit kaartje is ontstaan omdat de stempel van de sol van vorige week zondag nog op mijn bureau lag te slingeren. Ben er zomaar wat mee aan het spelen geslagen. Afgedrukt met Vivid straw inkt, een matje eronder en met 3 ponsjes de bloemetjes en takjes gemaakt. Een paar plaksteentjes van de Action en een tekststempel van het Kruidvat maken het geheel af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten