Pagina's

zaterdag 7 januari 2012

Theedoosje met kaart

Gisteren heb ik samen met mijn zus een gezellig knutsel- en shopdagje gehad bij Karin. En dan kom je natuurlijk niet met lege handen.



Het doosje is gemaakt naar aanleiding van een workshopje op het Stempeleinmaleins blog. Ik heb het patroon uitgewerkt in Inkscape en uitgesneden met de Cougar. Het designpapier komt uit een blokje van Marij Rahder en het effen papier komt uit mijn voorraad. Het afdrukje is van het Hobbypaleis, ingekleurd met Copic Markers.


Ook voor de koffiefilterkaart heb ik een snijbestand gemaakt, gewoon het koffiefilter gescand en toen getraced. Al het snijwerk is met de Cougar gedaan. De bloemetjes zijn deels van het Kruidvat en deels van Wild Orchid Krafts. Die laatste het ik met de airbrush in kleur gespoten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten