Pagina's

zaterdag 7 januari 2012

10 x 10 kaartjes

Deze 3 kaartjes heb ik allemaal deze week gemaakt. Ze zijn 10 x 10 cm groot, ik vind dat een leuk formaat om mee te werken.

Het papier is van de Action, net als het taartkleedje dat ik gebruikt heb. Het snijbestand dat ik gebruikt heb is van svgcuts, het heet fairy en is uiteraard gesneden met mijn nieuwe speeltje. De tekst is van Hero Arts, de labels zijn ook gesneden met de Cougar.

Ook hier heb ik papier van de Action gebruikt.De libelle is weer een snijbestand van svgcuts en net als het randje gesneden met de Cougar. Ik heb hem met zelfgemaakte glimmermist bespoten waardoor hij in het echt mooi glimt, maar dat zie je helaas niet op de foto. De herkomst van het tekststempeltje ben ik even kwijt, maar het label is natuurlijk ook weer uitgesneden.

Ik had pas deze kaart van Kristina Werner gezien en toen ik dit afdrukje met het kleine uiltje vond tussen mijn stapeltje was 1 + 1 snel 2. Het kaartje is wel heel anders geworden maar er wel op geïnspireerd. Het uiltje is ingekleurd met Copic Markers en het papier zijn de restjes van de kaart uit het vorige bericht. De labels, bloemetjes en het matje achter het uiltje zijn met de Cougar gesneden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten