Pagina's

zaterdag 10 december 2011

Weekopdrachten

Bij 2 yahoogroepen waar ik lid van ben, mag er wekelijks een opdracht worden gemaakt. Bij de ene groep was dat een kaart naar aanleiding van een sketch en bij de andere groep was het thema sneeuw. Ik heb voor de 2e groep dezelfde sketch gebruikt.

Dit is de sneeuwkaart geworden:

De gelaagde sneeuwster komt uit de winkel van silhouette en is ook met die machine gesneden, ook de vlakken van de achtergrond en het hartje zijn met die machine gemaakt, zelfs de tekst op het hartje is met een silhouette sketchpen geschreven. Het papier komt bij het Kruidvat vandaan en het lintje bij de Action.

Dit afdrukje was niet helemaal gelukt, daarom heb ik het wel gelukte deel met een cirkelsnijder uitgesneden. Er een schaduwlaagje achter gemaakt dat ik met glitterlijm heb bewerkt. De scallops erachter zijn met een cirkelponsje gemaakt, dit idee heb ik van Kristina Werner. Het papier komt uit een Kruidvatblokje, de bloem heb ik gekregen en het lintje is weer van de Action.

1 opmerking: