Pagina's

maandag 31 oktober 2011

Rood-witte kerst

Ik merk dat ik de laatste tijd nogal vaak naar rood en wit grijp voor kerstprojectjes.

Dit doosje is geschikt voor 4 waxinelichtjes, maar ik had helaas de goede maat/merk lichtjes niet. De kerstster is gemaakt met een mal van Marianne Design en de blaadjes met een Crealies mal. De tekst heb ik gemaakt in word en de labeltjes zijn nagemaakt van ponsen en gesneden met de silhouette.

Het doosje binnenin heb ik met de silhouette gesneden. Het lintje komt bij de Action vandaan.

Helaas zie je op deze foto niet zo goed dat zowel de grote rode achtergrond als de kerstster met een achtergrondstempel en Versamark inkt bestempeld is. De kleine rode achtergrond is geƫmbossed. Het papier met de rode sterren is gemaakt met een stempel en Vivid Brick inkt, het papier met de gekleurde sneeuwsterren is van Smirk. De tekst X-mas is gesneden met de silhouette en de andere tekst is gestempeld met dezelfde rode inkt. De afbeelding is van Imaginisce geloof ik en ingekleurd met de Vivid inkt en een watercolour blender van Papermania.


Hier zijn de rand en de sterren gesneden met de silhouette en van wat glitterlijm voorzien. De tekst komt uit een setje van ik meen Nellie Snellen stempels en is geembossed met wit poeder. Het papier met de klokjes komt uit een Kruidvatblokje van vorig jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten