Pagina's

dinsdag 11 oktober 2011

Ontmoetingsdag

Afgelopen zaterdag hadden we een reuze gezellige ontmoetingsdag met een aantal dames van de Kaartenmakers. We hebben tussen het kletsen door ook nog tijd gehad om 2 workshopprojectjes te maken.

In de ochtend maakten we een begin met deze kaart:

Ik heb papier gebruikt van een lijn van Imagination Project die ik al heel lang in huis heb. De gebruikte afdrukjes zijn van Penny Black, de teksten weet ik niet helaas. Ik heb alles ingekleurd met mijn aquarelpotloden een een waterpenseel. Door het geklets had ik de kaart natuurlijk nog niet af, gisteren heb ik hem thuis afgemaakt. De labels die erop zitten zijn gemaakt met een Spellbinders die, de randjes met een Fiskars pons en de labels en de hoekjes heb ik met mijn silhouette gesneden. Hieronder zie je nog wat foto's van de binnenkant en de achterkant.





In de middag hebben we nog dit leuke projectje gemaakt.

Het papier komt ook weer uit een oud Action blokje, zelfs de pen (Hema) is van een papiertje voorzien. De ovalen heb ik later thuis met de silhouette gesneden en van een tekst (?) voorzien. Aan de binnenkant zit een groot post-it notes boekje. Dit boekje heeft inmiddels al een bestemming als cadeautje gekregen.

1 opmerking: