Pagina's

vrijdag 23 september 2011

Rood/wit

Bij de Kaartenmakers yahoo groep moesten we deze week een kerstkaart maken met alleen de kleuren rood en wit. Omdat ik geen geschikt designpapier in die kleuren had, ben ik maar aan het stempelen geslagen.

Het cd-hoesje heb ik met Vivid Brick Red gestempeld met 3 verschillende sneeuwsterren. De sneeuwpop is een digistamp waarvan ik helaas de herkomst niet heb opgeslagen, hij is ingekleurd met Copics en van wat glitterlijm vorzien. De achtergrond in het cd hoesje is gemaakt met kleine ponsjes van een sneeuwsterretje. De tekststempel komt uit een setje van vorig jaar van Action of Kruidvat.


Deze achtergrond had ik eerst gemaakt, maar vond hem bij de vorige kaart toch te druk. Ook hier ponsjes van een klein sneeuwsterretje gebruikt en die voorzien van een wit stipje met een gelpen. Hier het cd-hoesje gesponst met de Vivid inkt, de hoekjes komen van de Postcard cd van silhouette, rode glimsteentjes uit een oud Blokker setje. De tekststempel komt ook hier weer uit een Action of Kruidvat setje van vorig jaar. De digi is van MelonHeadz, deze keer ingekleurd met Vivid en Dristress inkt met een Watercolour Blenderpen van Papermania.

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk zus. Je bent weer druk bezig geweest zo te zien.

    Die hoekjes heb ik die ook???

    Groetjes je zusje

    BeantwoordenVerwijderen