Pagina's

vrijdag 24 december 2010

Fijne feestdagen

Omdat ik gisteren vrij was, kon ik eindelijk weer eens een kaart maken met de sketch van het DWYT blog. Ik neem me wel vaker voor dat te doen maar het lukt niet altijd.

Ook eindelijk eens wat van de muziekboeken gebruikt die hier al vanaf Koninginnedag liggen te wachten. Het randje en de rode bloem zijn met de silhouette gesneden en de kerststerstempel is een digi. De tekst heb ik er bij gestempeld en het roosje komt bij Wild Orchid Kraft vandaan. De blaadjes erachter zijn geponst.

Ik wil gelijk van de gelegenheid gebruik maken jullie fijne feestdagen en een goede jaarwisseling te wensen.

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie Kerstkaart, CreaCoba! Leuk dat je mee DWYTterde en goede omschrijvijng erbij! dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart!! Bedankt voor het meedoen.

    groetjes renske

    BeantwoordenVerwijderen