Pagina's

zaterdag 18 september 2010

Ontmoetingsdag

Vorig weekend hadden we een ontmoetingsdag van de kaartenvriendinnen groep waar ik lid van ben. Het was erg gezellig. We kregen allemaal een pakketje met papier en accessoires dat was samengesteld door Ageeth van Scrapcorner. Ik heb daar 's ochtends deze kaart mee gemaakt:


Ik had natuurlijk geen silhouette mee, dus veel handwerk. Wel een Fiskars pons gebruikt en gelukkig had iemand een cirkelsnijder bij zich. De bloemetjes links onder zijn ook geponst en het hoekje is met een good old figuurschaar gemaakt.De digi is van Sliekje, daar moet je echt eens gaan kijken. Ze heeft toch altijd zulke leuke digi's. Natuurlijk ingekleurd met copics. Het bloemetje rechts boven en de knoop zaten in het leuke pakketje.

's Middags heb ik dit kaartje gemaakt:


Deze digi is van Cuddly Buddly. De randjespons is van Martha Stewart en die had ik van mijn zusje geleend. De bloemetjes zijn weer met een ponsje gemaakt, het overige materiaal zat in het pakketje. Het is van de Olivia serie van Basic Grey.

Ook kregen wij die dag nog een pakketje van een andere kaartenvriending mee naar huis, daar mochten we dan thuis een kaart mee maken. Ik heb deze kaart gemaakt:

De teksten en afbeeldingen zaten in het pakketje, net als het dsp, de kaart en de bloemen. De labeltjes, het matje en het lintje heb ik zelf toegevoegd. En ook het hoekstempeltje heb ik er nog bijgezet, omdat dat ene hoekje zo kaal was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten