Pagina's

zaterdag 26 juni 2010

Nieuw speeltje

Op het laatste moment kon ik gisteren mijn airbrush ophalen. Ik had hem aan het begin van de week besteld bij Scrapbookdepot en hij kwam echt op het laatste nippertje voor het weekend binnen. Gelukkig was Cindy zo lief om mij gelijk te bellen en me in de gelegenheid te stellen hem nog voor het weekend op te halen. Gisteravond lekker zitten spelen en vandaag deze kaart gemaakt. De hartjes op de scallopcirkel zijn gemaakt met een zelfgemaakt malletje en de airbrush.



Het malletje heb ik overigens gesneden uit een lamineerhoes. En wel uit een helft van de hoes. Het is goed te snijden met de silhouette en een beetje flexibel. Doordat het een beetje statisch is blijft hij ook vanzelf op je papier liggen. Wel met airbrushen een beetje aandrukken, maar verder werkt het prima. Is ook schoon te maken met de handcleaner en een doekje. Ook de bloemen, de tekst en het hoekje zijn gesneden met de silhouette, het hartje van de bloemen is een pons. Papier komt uit een vintage boekje van de Action. Het groene papier heb ik ooit bij pipoos gekocht, ik heb het geembossed met de swiss dots folder van cuttlebug en de bigshot.

2 opmerkingen:

  1. Wat mooi!
    Gefeliciteerd met je nieuwe speeltje :-)

    Groetjes Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat super een eigen airbrush (regelmatig bij Nicole al filmpjes bekeken, en wat een effect kan dat ding geven).

    Je kaartje is een beauty (maar dat had ik per mail al meegedeeld ;-) ). en veel plezier met je nieuwe speeltje :)

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen