Pagina's

zondag 25 april 2010

Weer wat te showen

Dit kaartje is aangekomen bij de geadresseerde dus nu kan ik het laten zien. Het is een kaartje van 10 x 10 cm, leuk formaat om ook eens mee te werken.
De digi is weer van Sliekje. Het scallopframe is met de silhouette gesneden.

Het volgende kaartje is voor de kaartenvriendinnengroep.

De bloemen zijn een Hero Arts stempel met witte Stazon gestempeld op doorzichtig papier wat ik al heel lang in huis had. De tekststempel is van Studio G. Het randje is van SCALe-files, ik heb er alleen een dubbel randje van gemaakt. De kleine bloemetjes linksboven heb ik bijpassend bij het randje gemaakt en net als het randje weer met de silhouette uitgesneden.

Het laatste kaartje is voor de SOL van de kaartenmakersgroep.


De gebruikte digi is van Inger Harding en ingekleurd met copics. De papier is uit voorraad en helaas staat er niet meer op van welk merk het is. De witte achtergrond is gemaakt met een fiskars embossplate en de roze strip met een cuttlebugfolder. De witte is ook nog bewerkt met chalk. Het hoekje heb ik ooit van iemand gekregen. Op het label is gestempeld met crimson red van versafine en de friend definition stempel van Hero Arts.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten