Pagina's

zondag 7 februari 2010

Verrassing en lay out

Ja ook ik ben gevallen voor de aankoop van copic markers. Heb een startersset gekocht en dit is een van mijn eerste probeersels. Dit kaartje is gemaakt als een verrassing voor een van de leden van de kaartenvriendinnengroep. De lay out die ik gebruikt heb, was een tijdje geleden op de groep langs gekomen, maar toen was ik net te laat om hem nog op te maken.


De afbeelding is dus ingekleurd met copics, de cirkels en tekst gesneden met de silhouette. Het papier waarvan de cirkels zijn gesneden komt weer uit een oud little sizzles blokje. De tekst is geïnspireerd op een voorbeeld van een cricut cartridge, maar ik weet niet meer welke helaas. De achtergrond is geembossed met met een sizzix texturzplate. Het rechthoekige karton aan de voorkant is met een distresstool bewerkt, gekreukeld en met een schuurblokje bewerkt. De witte bloem en de glimbloem in het midden komen uit mijn voorraad, weet echt niet meer waar ze oorspronkelijk vandaan komen.

2 opmerkingen:

  1. En dat noemt ze een probeersel, hij is immers hartstikke mooi ingekleurd. Leuke kaart!

    Groeten Detje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super toffe kaart zeg! Ik zeg...kom maar op met je volgende uitprobeersel!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen