Pagina's

donderdag 11 februari 2010

Kalender

Ik wilde al een jaar een nieuwe verjaardagskalender maken, het materiaal was al aanwezig, maar ik kon maar niet bedenken hoe ik het zou doen. Ik wilde eigenlijk niet in de muur van het toilet boren en opeens wist ik het, in het toilet zit een vrij brede "vensterbank", daar staat nu ook de ouder kalender tegen de zijkant. Daar kon hij natuurlijk staan. Heb hem vrij simpel gehouden, omdat hij niet zo groot is en het papier vrij druk. Het toilet is helemaal in zwart/wit, dus de kalender moest ook in die kleurstelling. Dit is het geworden. Moet nog wel op een nieuwe bindring uit, want dat is door mijn onervarenheid niet helemaal goed gegaan. Ook is de basis nog te slap, hij zakt wat door zijn hoeven. Daar moet ik ook nog wat aan sleutelen.



1 opmerking:

  1. HOi

    Hij is wel heel erg mooi geworden. Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat.

    Groetjes Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen