Pagina's

vrijdag 1 januari 2010

Gelukkig Nieuwjaar\Happy New Year

Met deze kaart wil ik alle lezers van mijn blog een gelukkig en creatief 2010 toewensen.

With this card I want to wish all the readers of my blog a happy and creative 2010.

De kaart is gesneden met de silhouette, ook alle onderdelen zijn met de silhouette gesneden. De gebruikte vlinder komt uit de "silhouettewinkel" en is onderdeel van de Hero Arts collectie. De hartjes die uit de vleugels komen heb ik gebruikt om de kaart verder op te leuken. Het gebruikte dessinpapier komt van de Action.


I did cut this card with the silhouette, all parts have been cut with this machine. The butterfly is from the silhouettestore and is part of the Hero Arts collection. I used the harts that were cut of the wings of the butterfly to decorate the card. The designpaper I used is from a local store.

2 opmerkingen:

  1. Vind em echt super! Die vlinder zo uitgesneden met de silhouette is ook gaaf zeg!

    Ik wens je nogmaals de beste wensen voor 2010!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I Love Your card!! Would love the gsd file you used. I too have a silhouette and look forward to learning how to use it.

    BeantwoordenVerwijderen